Wow, Museum Jan Cunen is in de race voor de VriendenLoterij Museumprijs 2023!

18 oktober 2023

Wow, Museum Jan Cunen is in de race voor de VriendenLoterij Museumprijs 2023!

Foto: SP

Wow, Museum Jan Cunen is in de race voor de @VriendenLoterij Museumprijs! Een klein museum met een eigen geluid. Doe je mee en help je Oss winnen?
Stem via https://bit.ly/JanCunen op ons museum en win zelf een mooie reis!

Een groot compliment voor de eigenzinnige koers, met een hoofdrol voor de lokale geschiedenis. In Villa Curiossa ontdek je de rijke geschiedenis van de stad: van de uitvinding van margarine tot de anticonceptiepil, en van Knax tot de SP. Maar vooral hoe deze ‘oude’ verhalen nog altijd actueel zijn en de inspiratiebron vormen voor prikkelende tentoonstellingen en verrassende projecten. Zo kun je nu op audiëntie bij de échte Vorst van Oss en is de voortuin omgetoverd tot een apotheek voor dieren. O ja, en kwam één van de topstukken al eens een weekend bij je logeren?

Voor de vakjury was het duidelijk: Museum Jan Cunen hoort in 2023 bij de beste drie musea van Nederland. Maar we zijn er nog niet. Om de concurrentie te verslaan en de trofee definitief naar Brabant te halen, hebben we zoveel mogelijk stemmen nodig.

Dus, doe je mee en help je Oss winnen?

Stem vóór 4 november via https://bit.ly/JanCunen op ons museum.
Op 9 november wordt de winnaar bekendgemaakt. Een kleine moeite, met ook nog kans op een mooie reis!

En help je nóg meer trotse stemmers te bereiken? Stuur dan dit bericht door naar je vrienden of deel dit bericht via een van de social mediakanalen.