De partij

4 juli 2024

Het Levenslied in 25 jaar Het Vierde Beeld

Foto: SP

Het cultuurevenement Het Vierde Beeld bestaat 25 jaar. Dat willen we op woensdagavond 28 augustus in het Barbarapark uitbeelden met Het Levenslied. Het levenslied heeft in onze samenleving in veel gedaanten een plek gevonden en past daarom bijzonder goed in de programmering van Het Vierde Beeld.

24 mei 2024

Kickbokser Albert Kraus geeft startschot Tribuneloop 29 mei

Foto: SP

Op woensdag 29 mei zijn de straten van het centrum van Oss het decor van de Paul Peters-Tribuneloop. Kickbokser Albert Kraus, bekend als “The Hurricane”, komt naar de Linkensweg om het startschot te verrichten. Zijn zoon Gradus is in zijn voetsporen getreden maar heeft nu een toernooi in Japan. Anders hadden ze beslist samen het startschot gegeven!

26 april 2024

SP-raadslid Marie-Therese Janssen geridderd

Foto: SP

Tot haar grote verassing is vandaag SP-raadslid Marie-Therese Janssen geridderd. Niet zozeer vanwege haar raadswerk, maar vooral voor haar tomeloze inzet voor de mensen die het moeilijk hebben en voor de ouderenzorg.

17 april 2024

SP-afdeling Oss kiest nieuw bestuur

Foto: SP

In een drukbezochte ledenvergadering koos de SP-afdeling Oss dinsdag 16 april een nieuw bestuur. Oud voorzitter Henk van Gerven werd onlangs gekozen als regiovertegenwoordiger in Noord-Brabant noord-oost. Deze functie gaat niet goed samen met het voorzitterschap. Jan Zoll, ook huidig fractievoorzitter van de partij in de gemeenteraad, volgt hem op.