Stad

2 februari 2020

Oss krijgt Walkwartier

Foto: SP

Oss krijgt een Walkwartier. Het voormalige V&D-pand verdwijnt en er komt een nieuw complex terug, compleet met bibliotheek en stadsarchief. SP-fractievoorzitter Jan Zoll gaf bij dit besluit een uitgebreide stemverklaring.

20 september 2019

SP overhandigt rapport met uitslag onderzoek in Piekenhoef

Foto: SP

Donderdag 19 september heeft de SP een rapport overhandigd aan burgemeester Wobine Buijs-Glaudemans. In dit rapport staat de uitslag van een onderzoek dat de SP heeft vóór de zomervakantie heeft uitgevoerd. Simone Peters, SP-raadslid en wonend in Piekenhoef overhandigde het rapport samen met een delegatie SPer‘s uit Berghem.
In de maanden mei en juni is er bij alle voordeuren in de wijk de Piekenhoef aangebeld door een groep medewerkers van de SP. Het onderzoek richtte zich op de leefbaarheid en de verkeersveiligheid in deze nieuwe wijk.

9 november 2018

SP fractie over Osse begroting

Foto: Gemeente Oss / Gemeente Oss

Donderdag 8 november is de eerste begroting van het VDG, CDA, VVD, BeterOss college in de gemeenteraad behandeld. SP fractievoorzitter Jan Zoll legde als eerste uit wat de SP van deze begroting vindt. Hier vindt u de inbreng van de SP en de voorstellen die de SP heeft ingediend.