Jury Kinderlintjes 2022 is bekend

20 oktober 2022

Jury Kinderlintjes 2022 is bekend

Foto: SP

Een driekoppige jury zal dit jaar de nominaties voor een SP-kinderlintje beoordelen. Dit zijn:
Midas Zuiddam, voorzitter van de Jongerenraad in Oss
Dan Wildeman, hoofdredacteur van DTV
Mireille Claessens-van Lieshout, fysiotherapeut, mede-eigenaar Medifit en de Karakterfaculteit en bestuurslid TIBO.

Elk jaar worden in november de SP-Kinderlintjes uitgereikt. Vanaf eind september kan een kind of een groep kinderen genomineerd worden voor een Kinderlintje. Een onafhankelijke jury beoordeelt of de nominaties een lintje waard zijn. Dit jaar bestaat de jury dus uit Midas Zuiddam, Dan Wildeman en Mireille Claesssens-van Lieshout.
Dit jaar vindt alweer voor de zestiende keer de uitreiking plaats op maandag 21 november om 19:00 uur in het gemeentehuis van Oss. Iedereen die een kind kent of een groep kinderen dat iets bijzonders heeft verricht en daarvoor een lintje verdient kan een nominatie indienen via kinderlintjes@sp.nl

Het aanmelden kan tot en met 10 november. Het gaat om kinderen tot en met 17 jaar. Vermeld in uw mail uw naam en telefoonnummer en natuurlijk de naam van diegene die een lintje verdient en de reden waarom. Let op: Hou alles geheim tot de uitreiking aan toe!!