Het beekdal in Elckerlyc gaat 10 juni open!

1 juni 2019

Het beekdal in Elckerlyc gaat 10 juni open!

Foto: SP

Het beekdal in Elckerlyc gaat open! Officiële opening door de  jeugdburgemeester en jeugdwethouders van Oss. Wij nodigen alle kinderen van Oss en omstreken uit ons tweede Pinksterdag om 14.00 uur te komen helpen in de speeltuin. De uitbreiding is klaar en we gaan feesten.

De hekken mogen eindelijk weg, jullie mogen ze mee wegdragen, en de beek met krokodil en boomhut is dan voor jullie.

We hebben nog meer hulp nodig. Tijdens het graven naar het water kwam een schat naar boven en die is verspreid geraakt door de speeltuin. Kom schatgraven, boomklimmen, stokken vangen, boogschieten en spelletjes doen. We zoeken net zolang tot we de schat weer bij elkaar hebben en daarmee goed voor de speeltuin kunnen zorgen.

Iedereen die ons heeft geholpen nodigen we uit om met ons mee te komen feesten. Het is prachtig en uniek geworden en we zijn er heel erg trots op.

Voorverkoop gestart!

Inloop: 1300

Opening: 14.00, met toneelvoorstelling

Entree: 3,50, inclusief consumptie en diverse extra attracties: boomklimmen, boogschieten, schatzoeken en schatgraven, stokkenvangen, knutselen, timmeren.

Sluiting: rond 17.00