Overhandiging SP-verkiezingsprogramma

14 februari 2018

Overhandiging SP-verkiezingsprogramma

Foto: SP

Op donderdag 15 februari zal SP-lijsttrekker Marie-Therese Janssen officieel de eerste verkiezingsprogramma’s van de SP voor de gemeenteraadsverkiezingen in Oss overhandigen aan Diny Vissers- van de Boom en Jerrie van der Wal. Diny is één van de oudste en Jerrie één van de jongste leden van de SP. Als symbool dat de SP er is voor jong en oud, zijn deze twee leden uitverkoren.

De uitreiking vindt plaats in de woning van Diny. Diny  is met haar 86 jaar nog altijd actief voor ouderen en mensen met beperkingen in de KBO en de cliëntenraad van de Wellen. Ze verricht nog hand- en spandiensten voor de SP waar ze nog kan en bezoekt zo mogelijk politieke avonden van de SP. Regelmatig klimt ze in de pen om ingezonden brieven te schrijven naar het Brabants Dagblad.

Jerrie studeert nog en sluit zich regelmatig aan bij SP-campagnes. Of het nu gaat om bel-acties of om onderzoek te doen in de buurt: Jerrie is van de partij.

Bij de overhandiging zal Marie-Therese Janssen de speerpunten van de SP Oss in het verkiezingsprogramma toelichten. Het wordt tijd voor een ander socialer beleid.

De overhandiging is op donderdag 15 februari  om 11.00 uur op Begijnenstraat 143 in Oss.