Ook Oss kleurt ROOD

29 juni 2011

Ook Oss kleurt ROOD

roodAfgelopen donderdag was Jan Marijnissen op bezoek bij ROOD Oss. Sinds jaar en dag staat Oss bekend als de bakermat van de SP, maar tot nu toe ontbrak het de SP daar nog steeds aan een jongerenafdeling.

Binnenkort gaat daar verandering in komen. De ledenavond van ROOD in Oss was het startschot van de groep. Een zestal leden uit Oss en nog wat enthousiastelingen uit de buurt kwamen bij elkaar om te horen wat ROOD nu eigenlijk is en wat ze nu precies doet. Ook kwam uitgebreid aan bod wat voor acties een beginnende ROOD-groep het beste op kan pikken. Al snel kwam de groep tot de conclusie dat er wel wat te verbeteren valt op de middelbare scholen in Oss en een enquête was zo gemaakt. Na afloop van de ledenavond werd er onder het genot van een hapje en een drankje nog gezellig nagekletst. Binnenkort zullen de ROOD leden uit Oss dus vaak op straat te zien zijn. Wij wensen ze daarbij veel succes!