Paul Peters nieuwe fractievoorzitter SP

14 april 2011

Paul Peters nieuwe fractievoorzitter SP

Paul PetersDe fractie van de SP in Oss heeft donderdagavond Paul Peters (56) met algemene stemmen gekozen als fractievoorzitter. Peters volgt Jules Iding op die eind deze maand de eerste SP-bestuurder in Brabant wordt.

Peters is vanaf zijn 16e al actief voor de osse SP en heeft ruim 20 jaar ervaring in de osse gemeenteraad en was in de vorige raadsperiode ook fractievoorzitter toen de SP nog deel uitmaakte van het college in Oss. Paul Peters is een echte Ossenaar en woont zijn zijn hele leven al in Oss, een stad waar hij trots op is. Hij is werkzaam als organisator op het hoofdkantoor van de SP in Rotterdam.

Paul Peters wil zijn rol als leider van de grootste oppositiepartij serieus gaan spelen. “Een goed bestuur heeft een goede en sterke oppositie nodig en daar gaan wij voor zorgen” aldus Peters na zijn verkiezing. Peters wil bij die oppositie zoveel mogelijk mensen uit de osse samenleving betrekken.

Adrie Geerts uit Berghem gaat de vrijgevallen plaats van Jules Iding in de raad innemen.