Zaterdag manifestatie in Oss ivm ontslagen Organon

16 juli 2010

Zaterdag manifestatie in Oss ivm ontslagen Organon

Onder de leus “Organon hoort bij Oss” wordt zaterdagmiddag in het centrum van Oss een manifestatie gehouden. Dit is een initiatief van de Osse SP om medewerkers van Organon en de bevolking van Oss de kans te geven om uiting te geven aan hun kwaadheid over het dreigende massaontslag.
Vandaag is dat ook al door bijna 1000 Organon medewerkers gedaan in Den Haag en zaterdag dus in Oss.

manifesatie

programma:

Middels een krant, die momenteel huis aan huis verspreid wordt, worden de Ossenaren opgeroepen om zaterdag om 14.00 uur te verzamelen op het Walplein in Oss. Daar zullen toespraken zijn van o.a. SP-voorman Emile Roemer, econoom Arnold Heertje, onderzoeker Martin Jan Smit en wethouder Chris Ermers. Het personeel van Organon krijgt ook een belangrijke plaats in het programma. Personeelsleden zullen worden geïnterviewd door Jan Marijnissen.

Sprekers en bezoekers aan de manifestatie kunnen een megaprotestkaart ondertekenen die gericht is aan de directie van MSD in Amerika.

Tegen 15.00 uur zal de manifestatie worden afgesloten.