Open dag speeltuin Elckerlyc

Open dag speeltuin Elckerlyc

zaterdag 29 mei feest en gratis entree

speeltuin

Eindelijk is het zover. De nieuwe waterspeelplaats in speeltuin Elckerlyc is af. En iedereen is het erover eens: Het is een juweeltje geworden!

Op drie punten kan er water gepompt worden! De nieuwe waterspeelplaats is nu ook bereikbaar voor kinderen in een rolstoel en biedt aan alle kinderen talloze speelmogelijkheden.

Het meest populaire speeltoestel van de speeltuin is volledig vernieuwd met financiële steun van het Waterschap Maas en Aa en de SP. Het voltooien van de nieuwe waterspeelplaats is tevens een afsluiting van een jarenlange renovatie van de hele speeltuin. Alles in speeltuin Elckerlyc is weer tip-top in orde.

Reden genoeg voor een plechtig moment:

De officiële ingebruikname van de waterspeelplaats vindt plaats op zaterdag 29 mei om 14.00 uur.

Mevr. Francien van de Ven namens Waterschap Maas en Aa en Henk van Gerven namens de SP zullen als de sponsoren aanwezig zijn. Ook de NUSO (landelijke organisatie voor speeltuinwerk) en de NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) zijn aanwezig. Tevens zijn er uitnodigingen gestuurd aan de vele vrijwilligers, zonder wie wij dit project nooit tot stand hadden kunnen brengen.

De bekende zeegod Neptunus zal in hoogst eigen persoon het eerste water laten golven, waarna de waterspeelplaats officieel door de kinderen in gebruik kan worden genomen.

Waterspeeltuin

Om de dag een extra feestelijk tintje te geven is de entree op zaterdag 29 mei geheel gratis. Bovendien kunnen de kinderen die dag ook een kijkje nemen op de Kinderboerderij. Zij vieren op deze dag hun 40-jarig bestaan.

Wij hopen u allen te ontmoeten op zaterdag 29 mei om 14.00 uur.

Namens het bestuur van Speeltuin Elckerlyc
Wim van Dorst.