Bob Fosko presentator Kinderlintjes

13 november 2009

Bob Fosko presentator Kinderlintjes

Bob FoskoBob Fosko neemt vrijdag 20 november de presentatie op zich tijdens de uitreiking van de SP Kinderlintjes. Organisator Lilian Marijnissen is blij dat ze opnieuw een BN’er heeft weten te strikken voor deze speciale avond. “Vorig jaar maakte Jochem van Gelder tijd vrij om de lintjes bij de kids op te spelden, dit jaar is dat Bob Fosko. Ontzettend leuk dat hij dit wil doen”, aldus Lilian Marijnissen.

Voor het derde jaar op rij worden de SP Kinderlintjes uitgereikt op de Dag voor de Rechten van het Kind, vrijdag 20 november. Bijzondere kinderen ontvangen dan een lintje voor een speciale daad. Iedereen kan kinderen aandragen voor een lintje.

De SP-kinderlintjes zijn een blijk van waardering voor kinderen die het afgelopen jaar iets bijzonders hebben gedaan voor de Osse samenleving.

“Dat hoeven echt geen heldendaden te zijn. We hebben al heel wat aanmeldingen binnen. Ook dit jaar zijn ze weer heel divers. Van schoonmaakwerkzaamheden tot vrijwilligerswerk”, benadrukt Marijnissen.

Bron regio Oss