Essent verkopen? Ze zijn Nuts!

18 januari 2009

Essent verkopen? Ze zijn Nuts!

Op maandag 19 januari zal aan het Willemsplein voor het hoofdgebouw van Essent in Den Bosch het startschot van de SP-campagne tegen de privatisering van Essent worden gegeven. We starten om 5 voor twaalf om uit te drukken dat het nog niet te laat is. De campagnestart zal verricht worden door Agnes Kant.

Bij deze campagnestart zal tevens een flyer worden gepresenteerd waarin honderdduizenden Brabanders, Limburgers, Overijsselaren, Groningers, Friezen, Flevolanders en Drentenaren in de komende weken gevraagd worden te protesteren tegen de uitverkoop van Essent. Bij de bijeenkomst maandag zullen vertegenwoordigers uit SP-afdelingen aanwezig zijn die de campagne in hun eigen stad of dorp verder zullen voeren.

Vanaf het Essentgebouw zullen de aanwezigen maandag Den Bosch ingaan om mensen te vragen te tekenen tegen de uitverkoop van Essent. Ook bij het nabijgelegen station zullen handtekeningen op worden gehaald. Het Essentgebouw in Den Bosch is te vinden op Willemsplein 8. Het ligt ongeveer 5 minuten van het Centraal Station en is te bereiken door vanuit het station rechtsaf de Koninginnenlaan te nemen. Via het Julianaplein en Koningsweg kom je bij het Willemsplein uit.

Kijk ook op"ze zijn nuts"