SP Kinderlintjes uitgereikt door Jochem van Gelder

7 november 2008

SP Kinderlintjes uitgereikt door Jochem van Gelder

Omdat de SP in Oss het belangrijk vindt dat de maatschappelijke betrokkenheid van kinderen gestimuleerd wordt en omdat de SP Kinderlintjes vorig jaar een groot succes waren, worden ook dit jaar weer op de Internationale Dag voor de Rechten van Kind, donderdag 20 november, de SP Kinderlintjes uitgereikt. Deze keer is de presentatie van de uitreiking in handen van Jochem van Gelder. Nederlands grootste kindervriend was erg enthousiast over de eerste editie van de Osse kinderlintjes en is daarom bereid naar Oss te komen voor de presentatie van de tweede editie.

Chris ErmersWethouder jeugd Chris Ermers zal de kinderen hun onderscheiding uitreiken. Wederom hebben we een jury van Osse prominenten bereid gevonden om een selectie te maken van de nominaties voor de kinderlintjes. Deze jury bestaat uit Bart Reijnders (vrijwilliger KAKO), Neset Irsik (voorzitter Turkse Ouderraad), Eveline van de Pol (chef redacteur Regio Oss), Nick Burgers (voorzitter Jongerenraad Oss) en Chris Ermers (wethouder jeugd).

Kinderen die zich bijzonder inspannen voor de Osse samenleving komen in aanmerking voor een lintje en kunnen tot 10 november genomineerd worden via het aanmeldingsformulier op www.sp.nl/oss en via kinderlintjes@sp.nl.

De uitreiking van de SP Kinderlintjes vindt plaats op donderdag 20 november vanaf 19.00 uur in de Rabo Zaal in de Lievekamp in Oss. Inloop vanaf 18.30 uur en de toegang is gratis.

Weblog Lilian