Mooie 25e editie Tribune-Loop

21 juni 2008

Mooie 25e editie Tribune-Loop

Snelle tijden, mooi weer en een prima sfeer kenmerkten woensdagavond de 25e editie van de Tribune-Loop. De Tribune-Loop is onderdeel van de SP-Maasland Run Classic, een serie van 10 wedstrijden in Oss en omgeving. Zo'n 175 lopers en loopsters stonden er aan de start bij de wedstrijden over 2, 4 of 10 kilometer door het Osse centrum.
startStart van de 10 kilometer

SP-wethouder Chris Ermers loste het startschot voor de 2 en de 4 kilometer en zijn collega Jules Iding schoot de 10 kilometer mensen weg. Bij de heren op de 10 kilometer ging Jay Sauer met de eer aan de haal in een tijd van 33.37 min. Bij de dames was Elke Zoggel de snelste in een tijd van 42.03 min.

Finish van winnaar Jay Sauer

Voor de start van de 10 kilometer werd organisator Paul Peters door AV-Oss'78 in het zonnetje gezet en hij kreeg een berg tomaten voor alle vrijwilligers die de Tribune-Loop ieder jaar weer mogelijk maken. Peters bedankte op zijn beurt de mensen van AV-Oss'78 voor de jarenlange prettige samenwerking. Om dat het 25e keer was was er voor alle deelnemers naast de gratis finishfoto ook een gratis drankje.

Paul Peters krijgt tomaten van AV-Oss'78 ivm de 25e editie van de Tribune-LoopPaul Peters krijgt tomaten van AV-Oss'78 ivm de 25e editie van de Tribune-Loop