Bewoners Sterrebosflat naar provinciehuis

4 maart 2007

Bewoners Sterrebosflat naar provinciehuis

Sinds 1 februari stopt de bus niet meer voor de Sterrebosflat, met alle gevolgen vandien.

N.a.v. een brief van de Mevr.Baatsen (voorzitster van de bewonerscommissie) heeft de SP-fractie vragen gesteld aan het college van B en W. Er heeft een gesprek plaatsgevonden tussen de gemeente en het Provinciehuis. Dit alles heeft niet geleid tot het gewenste resultaat: dat er een officiele bushalte komt voor de Sterrebosflat. Vanuit de Provincie ontbreekt iedere medewerking .Daarom is het tijd voor actie.De SP gaat samen met de bewoners op dinsdag 6 maart naar het Provinciehuis in Den Bosch om serieus aandacht te vragen voor de bushalte direct voor de flat.

Om 14.00 uur worden we ontvangen met een kop koffie door de SP-fractie van de Provinciale Staten, aansluitend hebben we om 15.00 uur een gesprek

We hopen op een grote opkomst, hoe meer bewoners er zich aanmelden des te meer indruk dat we achter laten.

De SP afdeling zorgt uiteraard voor vervoer (een bus die voor de deur stopt),we maken er een gezellige middag van.Vertrek 13.15 uur vanuit de hal bij de receptie.