Campagne NU SP in Oss van start

2 november 2006

Campagne NU SP in Oss van start

Met flyers, posters, sponsjes (in een nieuw jasje) en natuurlijk veel argumenten om NU SP te stemmen, zullen de komende weken SP-leden de wijken en dorpen intrekken. Vanzelfsprekend zal de SP-stand de komende zaterdagen traditiegetrouw ook in de het stadshart van Oss te vinden zijn. Wie Jan Marijnissen persoonlijk wil horen spreken, is van harte welkom in de Groene Engel op zondagmiddag 12 november, alwaar de SP-lijsttrekker te gast zal zijn in het landelijk bekende politieke café Zout. Het hoogtepunt van de SP-verkiezingscampagne in de gemeente Oss vormt de 11-wijkentour op zaterdag 11 november onder leiding van Agnes Kant.

Start campagne

Afgelopen woensdag ging de Osse verkiezingscampagne voor de SP officieel van start .Kandidaat-Tweede Kamerlid Henk van Gerven schetste vervolgens in kort bestek de geschiedenis én de ambitie van de SP anno 2006. Onder het motto ‘Een beter Nederland voor hetzelfde geld’ gaat de partij die in 1994 met twee kamerzetels haar intrede deed in de landelijke politiek, de verkiezingen anno 2006 in. De SP heeft zich sinds de oprichting in 1972 ontwikkeld van een protestpartij tot een volwassen parlementaire en gerenommeerde partij met alom gerespecteerde politici. Een partij die een menselijk en sociaal alternatief wil bieden voor het huidige regeringsbeleid. Een partij die medeverantwoordelijkheid wil en kan nemen voor een regeringscoalitie van sociale snit.

Start campagne

In de peilingen staat de SP op 18 tot 24 zetels. Maar liefst één op de drie Nederlanders zegt, zich voor te kunnen stellen, SP te stemmen. Samen met 46.000 andere SP-leden gaan de Osse SP-ers de uitdaging aan om de kiezers te overtuigen dat het echt kan, dat het NU kan: een beter en socialer Nederland voor hetzelfde geld.

Start campagne

Veel leden schreven zich in om mee te helpen met de campagne

De campagnesweaters worden gepast

Dozen vol campagnemateriaal

Start campagne

Er werd nog lang nagekletst.