Frits Barend in Zout

5 oktober 2006

Frits Barend in Zout

Hoofdgast is zondag de journalist/TV-presentator Frits Barend. Samen met van Dorp maakte hij jarenlang het succesvolle TV-programma Barend & van Dorp.

Vrijwel de hele cast van de operette ‘Villa Johanna’ is aanstaande zondag te gast in het smaakmakend politiek café Zout. Zij zullen een voorproefje geven van wat de bezoekers aan de operette binnenkort kunnen verwachten. Met artistiek leider Carel van Vliet en dirigent Stanley Stokkermans wordt ook gepraat over dit project.

In De Kwestie staan de komende verkiezingen centraal en wie het met wie gaat doen na de verkiezingen. De Tweede Kamerleden Wim van de Camp (CDA) en Willibrord van Beek (VVD) binden de strijd aan.

In De Themadiscussie wordt met Annemieke Besseling, hoofdredacteur Brabants Dagblad, gepraat over de toekomst van de gedrukte krant.
De gastcolumn wordt zondag uitgesproken door John van Boekel en natuurlijk leest Wouter ter Haar van het Brabants Dagblad zijn vaste column weer voor.

In de Zoutquiz nemen evenementenorganisatoren Ardy de Louw en Annemarie Roefs het tegen elkaar op.
Zanger/gitarist Robin Borneman uit Oss zorgt in Zout voor de muzikale intermezzo’s.
Zout wordt gehouden in de grote zaal van cultuurpodium de Groene Engel aan de Kruisstraat in Oss en start klokslag 16.00 uur. De entree is 2 euro pp (t/m 16 jaar gratis) en kinderopvang is aanwezig.