Wim van Dorst genomineerd voor vrijwilliger van het jaar

21 november 2005

Wim van Dorst genomineerd voor vrijwilliger van het jaar

Het Osse SP-raadslid Wim van Dorst is maandag 21 november genomineerd voor de titel vrijwilliger van het jaar. Van Dorst ontving deze nominatie voor zijn jarenlange inzet voor een vakantiekamp voor jongeren met een beperking en zijn inzet voor oa. speeltuin Elckerlyc, politiek café Zout en cultuurspektakel Het Vierde Beeld.

Wim van DorstDe nominatie en de bijbehorende gouden oogappel werden door wethouder Hans Boerboom uitgereikt tijdens een evaluatiebijeenkomst van het kinderkamp.Van Dorst werd letterlijk en figuurlijk tijdens de bijeenkomst overvallen met de nominatie. Naast de wethouder overvielen familieleden en vrienden van Van Dorst de bijeenkomst.

Naast Wim van Dorst zijn er nog 5 andere genomineerden en op 9 december zal in theater de Lievekamp de vrijwilliger van het jaar 2005 gekozen worden. Het afdelingsbestuur en fractie van de SP in Oss willen Wim van Dorst feliciteren met zijn nominatie.

* * * Update

Ondertussen is bekend geworden dat Dick Roza de titel heeft gewonnen.