SP-leden met korting naar The Amazing Stroopwafels in De Lievekamp

6 november 2004

SP-leden met korting naar The Amazing Stroopwafels in De Lievekamp

Is het nu Nederpop, is het folkmuziek of misschien toch Hollands populair? Laten we zeggen dat het genre van The Amazing Stroopwafels in ieder geval uniek is. Een echte grote doorbraak is weliswaar uitgebleven, toch zullen een aantal van hun nummers u vrij bekend in de oren klinken: 'Ik ga naar Frankrijk', 'Ome Kobus' en het nostalgische 'Oude Maasweg'.

The Amazing StroopwafelsSinds de oprichting in 1979 heeft de groep op allerlei 'informele' podia gespeeld: variërend van sleepboten tot liften en van bejaardentehuizen tot sauna's. Niets was (en is) hen te gek. Verschillende keren hebben zij ook opgetreden tijdens acties en bijeenkomsten van de SP. Dit jaar vieren The Amazing Stroopwafels hun zilveren jubileum met een korte tournee langs de Nederlandse schouwburgen.

The Amazing Stroopwafels bestaan uit

• Wim Kerkhof, zang, toetsen en bas
  • Rien de Bruin, zang, gitaar en accordeon
  • Arie van der Graaf, gitaar.

Aanvankelijk zou het theaterconcert van The Amazing Stroopwafels plaatsvinden op donderdag 18 november in de Kleine Zaal van theater De Lievekamp. Als gevolg van de grote publieke belangstelling is deze voorstelling verplaatst naar dinsdag 30 november in de Grote Zaal.

De normale entreeprijs voor dit theaterconcert bedraagt € 17,-. Reserveer nu uw toegangskaarten via de website van theater De Lievekamp en u komt als SP-lid in aanmerking voor een eenmalige korting van € 4,50 per persoon. Hierdoor betaalt u slechts € 12,50.

De actie is geldig op basis van beschikbaarheid en niet geldig op reeds gekochte kaarten of in combinatie met andere acties.

Klik hier als uw meteen wilt reserveren.
Dossier Cultuur