Osse artiesten bij Tomaat 2004

16 augustus 2004

Osse artiesten bij Tomaat 2004

Zondagmiddag 19 september wordt op de locatie Westergasfabriek in Amsterdam Tomaat 2004 gehouden. Tomaat 2004 is een prachtig cultuurspektakel met talloze optredens op 4 podia. Er zijn optredens van o.a. Relax, Ali B, Racoon, Jan Akkerman, Javier Guzman en het Radio Symphonie Orkest.

Tomaat 2004Daarnaast is er een podium met Jan Douwe Kroeske waar artiesten en politici optreden en een podium waar Chiel Montagne nieuw Nederlandstalig talent presenteert. Ook is er toneel, een speciaal kinderprogramma, Jan Marijnissen en een heel bijzondere alternatieve troonrede.

De inbreng van artiesten uit Oss en de regio is dit jaar hoog. De Osse Operavereniging gaat met 65 koorleden het festival openen. Dit zullen zij samen doen met onze eigen Osse ‘Elvis’ Frank Anthony samen met de Osse band The Groovers. De Muzikale toneelgroep Trammelant uit onze regio gaat een prachtige voorstelling brengen in Amsterdam en Ossenaar Frank van Amstel en zanger van het levenslied treed op in de tent bij Chiel Montagne.

Goedkoop busvervoer

Vanuit Oss wordt er busvervoer naar Tomaat 2004 geregeld. Voor slechts 5 euro kunt u mee. De bussen vertrekken 19 september om 10.30 uur en zijn 19.30 uur terug in Oss. Buskaarten kunt u reserveren bij Ans van Heumen, telefoon 0412 648660.

Voor meer informatie kijk op www.sp.nl/festivaltomaat