Thuisblijven help niet, SP stemmen wel

5 juni 2004

Thuisblijven help niet, SP stemmen wel

Aanstaande donderdag is de dag van de waarheid. Tot 21.00 uur heeft u die dag de tijd om SP te gaan stemmen en Oss het EK te laten winnen. Dat een goede waakhond in Brussel hard nodig is hoeven wij u niet meer te vertellen. Het is nu zaak dat de mensen ook daadwerkelijk naar de stembus gaan.

Met de, op initiatief van de SP gestarte campagne ‘Oss wint EK!’, gaan we proberen de opkomst in Oss fors te laten stijgen. Oss moet de grootste stijger qua opkomstpercentage van Europa worden. De SP gaat tot en met de verkiezingsdag door met acties om de mensen naar de stembus te krijgen.

Iedereen die donderdag tussen 17.00 uur en 20.00 uur gaat stemmen ontvangt een gratis lot waarmee mooie prijzen te winnen zijn. Iedere hond die tussen die tijden zijn baasje mee naar het stembureau neemt krijgt een lekkere kluif. Ook als u uw stemkaart kwijt bent kunt u gewoon gaan stemmen. U hoeft alleen een legitimatiebewijs mee te nemen naar het stembureau bij u in de buurt.

Campagne Europese verkiezingen 2004
Dossier Europese verkiezingen 2004