SP sluit Europa-campagne af in Oss

27 mei 2004

SP sluit Europa-campagne af in Oss

De SP sluit landelijk haar campagne voor de verkiezingen van het nieuwe Europees Parlement af in Oss. Op dinsdagavond 8 juni is iedereen vanaf 20.00 uur welkom in de foyer van theater de Lievekamp.

Naast lijsttrekker Erik Meijer zal ook Jan Marijnissen, fractieleider van de SP in de Tweede Kamer aanwezig zijn. Ook de enige Osse kandidaat voor het Europees Parlement, Anneke de Bres, is in de Lievekamp aanwezig. Het programma bevat verder een quiz over Eupopa voor het publiek. De winnaar wint een weekend Brussel.

De TunesDe Roterdamse muzikale cabaretgroep de Tunes zal voor enkele verassende optredens zorgen. De entree is gratis. De SP heeft voor Oss gekozen om haar campagne af te sluiten omdat de Osse SP naast haar eigen verkiezingscampagne een bijzondere campagne (Oss wint EK!) gestart is om de opkomst in Oss fors omhoog te krijgen. Met de landelijke afsluiting wil de SP hieraan een bijdrage leveren.

Campagne Europese verkiezingen 2004
Dossier Europese verkiezingen 2004