Première SP-verkiezingsclip op het Walplein

24 oktober 2002

Première SP-verkiezingsclip op het Walplein

Donderdagavond 24 oktober is, na het invallen van de schemer, om 19.30 uur de videoclip, die de SP de komende maand gaat inzetten in de verkiezings-campagne, in première gegaan. De clip werd supergroot geprojecteerd op een van de gevels op het Walplein, waarvan we ook een impressie kunnen laten zien.

De première van onze campagneclip op het Walplein

Deze clips kunnen 'streaming' ofwel direct via Internet worden weergegeven, de kwaliteit hangt daardoor af van de verbinding.

In de clip ziet en hoort u ons campagnelied wat speciaal voor Oss geschreven is. Een groot aantal Osse zangers en zangeressen hebben het lied ingezongen. Belangeloos meegewerkt hebben o.a. Vicky en Leo van Zijl, Mario van Bakel, Henk van de Hoogen, Clemens-Jan Langens, Suzanne Wolff en Henk Sterken.

De spot zal vanaf 1 november op de lokale radio en Tv-stations worden ingezet. Daarnaast is er ook een versie gemaakt in Brabants dialect welke op de radiostations wordt ingezet. Ook die versie zal morgenavond op het Walplein te horen zijn. Naast lijstaanvoerder Jules Iding en andere SP-kandidaten zullen morgen ook een aantal zangers en zangeressen tijdens de première aanwezig zijn.

Er is ook gestart met de verspreiding van de SP-verkiezingskrant. De komende tijd zal de kant bij vrijwel alle huishoudens in Oss en de dorpen persoonlijk worden afgegeven.

Bekijk hier de campagneclip
Bekijk hier de videoimpressie van de première
Luister hier naar het campagnelied
Luister hier naar het campagnelied in Brabants dialect