Feestelijke opening speeltuin Elckerlyc

13 maart 2019

Feestelijke opening speeltuin Elckerlyc

Foto: SP

Op  zondag 17 maart, om 14.00 uur wordt het nieuwe seizoen van onze speeltuin Elckerlyc feestelijk geopend. Vorig jaar vierden we het 25-jarig jubileum en nu mogen we een nieuw seizoen starten in een grotere en mooiere speeltuin. We zijn er heel erg trots op!!!

De originele ontwerper van Elckerlyc, Ger de Wilde,  hebben we bereid gevonden om ook de uitbreiding te ontwerpen en te realiseren.

Stoere mannen uit Groningen kwamen graven en bomen sjouwen, zagen, timmeren en beitelen. Stoere mannen uit Oss kwamen bomen pellen en sjouwen. Graafmachines vonden de bedding voor een beekje. Landschapsbeheer zocht naar struiken en bomen.  En uiteindelijk hoort alles bij elkaar.

Alle kinderen mogen komen kijken naar het stromende water, de lieve krokodil, de spannende boomhut, alle bankjes voor de grote mensen, een hele grote feesttafel voor schoolreisjes en feestjes, kortom alles wat bijna klaar is. Er staan nog hekken, maar het duurt niet lang meer.…

Tijdens het graven naar het water kwam een schat naar boven en die is verspreid geraakt door de speeltuin. We vragen alle kinderen op 17 maart om te komen schatgraven, boomklimmen, spelletjes doen en in de speeltuin spelen om onze schat weer bij elkaar te schrapen zodat we de speeltuin kunnen afmaken.

Lieve kinderen van Oss en omstreken, kom ons helpen!!!!!!!

Opening:  zondag 17 maart  om14.00 uur, met toneelvoorstelling

Entree: 3,50, inclusief consumptie en diverse extra attracties (boomklimmen, boogschieten, schatzoeken en schatgraven, stokkenvangen, knutselen, timmeren etc. )

Sluiting: rond 17.00

Namens het bestuur van Elckerlyc,