Ledenvergaderingen op 12 en 18 juni

6 juni 2012

Ledenvergaderingen op 12 en 18 juni

Het zal niemand ontgaan zijn dat er 12 september verkiezingen zijn voor een nieuwe Tweede Kamer. Het duurt nog maar drie maanden voor het zover is. De SP heeft haar concept verkiezingsprogramma en concept kandidatenlijst al gepresenteerd. De leden van de SP moeten uiteindelijk het programma en de lijst goedkeuren. Daarom wordt er op 30 juni aanstaande een congres gehouden. Ter voorbereiding van het congres worden het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst besproken in de plaatselijke afdelingen van onze partij. Ook in Oss worden daarvoor twee bijeenkomsten georganiseerd waarop de leden zich kunnen uitspreken. De eerste ledenvergadering is op dinsdag 12 juni aanstaande.

Deze bijeenkomst wordt gehouden in ons gebouw, Linkensweg 40 in Oss en begint om 20.00 uur. Aan de hand van alle reacties uit het land wordt er een wijzigingsvoorstel geschreven dat besproken wordt op de tweede ledenvergadering. Deze wordt gehouden op maandagavond 18 juni en begint ook om 20.00 uur in ons gebouw aan de Linkensweg.
Behalve aan het programma en de kandidatenlijst zullen we het ook aandacht besteden aan onze verkiezingscampagne. Alle leden van de afdeling zijn op beide avonden van harte welkom.

Het concept verkiezingsprogramma kunt u hier downloaden. Een kortere versie met de hoofdlijnen van ons programma vindt u hier . De concept kandidatenlijst is hier te bekijken.

- 12 juni eerste ledenvergadering in Oss

- 18 juni tweede ledenvergadering in Oss