Elckerlycfestival

19 augustus 2007

Elckerlycfestival

Elckerlyc

Op zondag 26 augustus a.s. vindt van 12.00 uur tot 18.00 uur het jaarlijkse Elckerlyc-festival plaats in speeltuin Elckerlyc in Oss. Het festival staat dit jaar in het teken van circus. Het belooft opnieuw een groot feest voor jong en oud te worden. Er zijn talloze activiteiten, workshops en voorstellingen voor kinderen maar ook de volwassenen kunnen rekenen op een gezellige middag in en rond de speeltuin.

Een greep uit de vele activiteiten: het Malle Balle circus verzorgt workshops en voorstellingen. Er zijn optredens te zien van acrobaten, clowns, vuurspuwers, koorddansers en jongleurs. Daarnaast zijn er ook poppenkastvoorstellingen. Kinderen kunnen zich laten schminken, een hoedje knutselen, deelnemen aan circusworkshops en hun kunsten vertonen tijdens de grandefinale. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen de volwassenen genieten van muziek en voorstellingen.

De opbrengst van het festival komt ten goede aan de speeltuin. Dat kan doordat medewerkers en vrijwilligers zich die dag belangeloos inzetten.

De entree bedraagt € 2,50 pp, kinderen krijgen bij de ingang een clownsneus.

U kunt hier de folder bekijken.

Speeltuin Elckerlyc
Anna van Schuurmanstraat 604, Oss