Kennismakingsavond voor jongeren

1 december 2005

Kennismakingsavond voor jongeren

Op maandag 12 december van 19.30 tot 21.30 uur organiseert de SP afdeling Oss een kennismakingsavond voor jongeren. Zowel leden als andere belangstellenden zijn welkom! Het eerste deel van de avond komt Harry van Bommel, Tweede-Kamerlid voor de SP en aanvoerder van de succesvolle NEE-campagne tegen de Europese Grondwet.

Harry van BommelVan Bommel zal vertellen hoe het naar zijn idee nu verder moet met Europa. Wat zijn de kansen en waar liggen de gevaren?

Het tweede gedeelte van de avond zal een kennismaking met de lokale SP zijn. Wethouder en loco-burgemeester Jules Iding zal vertellen hoe het is om in het Osse college van B&W te zitten en wat de SP daar precies in doet. Afdelingsvoorzitter Paul Peters zal vertellen over het werk van de SP in de afdeling, de acties die de SP voert en de gemeenteraad.

Daarnaast zal er natuurlijk ook voldoende ruimte zijn voor discussie en vragen! De avond is vooral bedoeld om vrijblijvend een indruk te geven van wie de SP afdeling Oss is en wat we precies doen. Maar we zouden natuurlijk graag van jou horen wat jij daarvan vindt! Rond 21.30u zal de avond afgelopen zijn en gaat de bar open!

Wat: kennismakingsavond voor jongerenLilian Marijnissen
Wanneer: maandag 12 december, 19.30u tot 21.30u