1 december ledenvergadering

4 november 2005

1 december ledenvergadering

Donderdagavond 1 december wordt er een algemene ledenvergadering van de SP-afdeling Oss gehouden. Belangrijkste punten zijn het vaststellen van de lijst en het programma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Het SP-gebouw aan de Linkensweg

De afgelopen periode is er door het bestuur hard gewerkt om een goede lijst en een goed programma te maken. Aan beide onderdelen wordt nu nog de laatste hand gelegd. De Osse SP-leden hebben echter het laatste woord. Wij willen alle leden dan ook uitnodigen om op 1 december naar het SP-gebouw aan de Linkensweg te komen. De aanvang is 20.00 uur.

Wij kunnen ons voorstellen dat u voor 1 december het (concept) programma door wilt lezen. Dat kan als u belt met Ans van Heumen (0412 648660) of een mailtje stuurt naar ppeters@sp.nl. De (concept) lijst met daarop een korte toelichting van de kandidaten ontvangt u voor aanvang van de vergadering. Op 1 december zal ook alvast kort ingegaan worden op de campagne die we willen gaan voeren. Sinds 1974 heeft de SP in Oss maarliefst 8 keer op rij winst geboekt en wij willen 7 maart 2006 opnieuw voor de winst gaan.