‘Red de Solidariteit’ in actie

15 december 2003

‘Red de Solidariteit’ in actie

Onlangs is er een bijeenkomst geweest op initiatief van de SP-afdeling Oss om te komen tot oprichting van het comité ‘Red de Solidariteit’. De verontwaardiging in Oss over de groeiende kloof tussen maatschappelijke groeperingen neemt toe.

Carla SteenmanDe kloof tussen arm en rijk, gezond en ziek, jong en oud, werkenden en niet werkenden wordt steeds groter. De solidariteit, het cement van onze samenleving, dreigt te verbrokkelen. Carla Steenman, raadslid van de SP in Oss: “Uit alle hoeken krijgen we steun. Je moet dan denken aan Vakbonden, de Raad van Kerken, Cliëntenorganisaties en allerlei Zorginstellingen. Het blijft niet bij vaststellen van misstanden. Volg het nieuws maar goed, onze eerste actie zal niet lang uitblijven!”

Particulieren en vertegenwoordigers van diverse instellingen die zich geroepen voelen bij dit comité aan te sluiten, kunnen contact opnemen met Carla Steenman, tel: 637407 of carlasteenman@tomaatnet.nl

Dossier Red de Solidariteit