Het 4e Beeld weer een klapper

30 augustus 2003

Het 4e Beeld weer een klapper

Met ruim 1000 bezoekers was het plein bij de Grote Kerk woensdagavond 27 augustus zeer goed gevuld. Het publiek was afgekomen op de 5e editie van het 4e Beeld, het initiatief van de SP-afdeling Oss om jaarlijks een cultureel evenement op het plein te brengen.

Dit jaar was gekozen voor opera. Voor de pauze kreeg het, uit 70 mensen bestaande koor van De Osse Opera Vereniging, de kans om zich aan een groot publiek te presenteren. Zij deden dat overtuigend met hoogtepunten uit diverse opera's.

Na de pauze was het Quirine Melssen die met de voorstelling La Donna Ideale de opera op een komische maar kwalitatief zeer goede manier neerzette.

Daarna was het de beurt aan de Osse Elvis-vertolker Frank Anthony die samen met The Midnight Groovers optrad. Zij sloten hun optreden af met een gezamenlijk optreden met De Osse Opera. Na enkele toegiften was er een staande ovatie voor alle artiesten. Wat het thema voor 2004 gaat worden is nog niet bekend

Dossier Cultuur