Lilian Marijnissen alsnog in Osse raad

12 juli 2003

Lilian Marijnissen alsnog in Osse raad

Lilian Marijnissen zal binnenkort alsnog voor de SP zitting nemen in de gemeenteraad van Oss. In november vorig jaar bij de verkiezingen haalde zij maarliefst 550 voorkeurstemmen maar omdat zij op dat moment nog maar 17 jaar was mocht zij toen nog geen zitting nemen in de raad.

Lilian MarijnissenVandaag is zij 18 jaar geworden en zij heeft te kennen gegeven graag in de raad te willen. In goed overleg met de fractie en het afdelingsbestuur is besloten dat Henk Foolen zijn zetel ter beschikking gaat stellen aan Lilian. Henk Foolen gaat na 5 jaar in de raad gezeten te hebben meer tijd besteden aan het andere afdelingswerk van de SP.

Lilian is dit jaar geslaagd voor het VWO en zij start na de vakantie een studie politicologie in Nijmegen maar zij is vastbesloten om de volledige raadsperiode af te maken. Lilian, die geruime tijd voorzitter is geweest van de Jongerenraad in Oss, zal zich in de raad vooral gaan bezig houden met het jongerenbeleid.

Campagne gemeenteraadsverkiezingen 2002
Dossier Gemeenteraadsverkiezingen 2002