Agnes Kant met ‘Oppositie BII Tour’ in Oss

21 juni 2003

Agnes Kant met ‘Oppositie BII Tour’ in Oss

De SP is 20 juni in Utrecht gestart met de ‘Oppositie BII Tour’. Maandag 30 juni komt SP-Tweede Kamerlid Agnes Kant in het kader van deze tour naar ’t Oude Theater in Oss. De SP -Kamerleden trekken meerdere avonden per week het land in om het beleid van het nieuwe kabinet te bespreken, als aanvulling op de dagelijkse werk- en marktbezoeken.

Agnes KantAgnes Kant zal uitgebreid uiteenzetten wat de gevolgen zijn van het beleid van ‘Kabinet BII’ en daar de alternatieven van de SP tegenover stellen. Kant: “De SP is geen partij die alleen in de Kamer werkt en tijdens het reces twee maanden op vakantie gaat. We zullen onze ogen en oren wijd open houden om te zien en te horen wat de mensen in het dagelijkse leven voor hun kiezen krijgen. Vervolgens gaan we in gesprek over de alternatieven en het verzet tegen de desastreuze plannen.” Agnes kant zal in Oss vooral ingaan op de gevolgen van het beleid op de volksgezondheid.

Het panel bestaat uit de heer Olde Loohuis, huisarts te Herpen, de heer Kremers, directeur Verdihuis, mevrouw Reijs, medewerkster Vita Nova en de heer Hendriks, teamleider/docent Hooghuislyceum locatie Oss Zuid-West VMBO. In de komende weken zullen diverse andere Kamerleden, zangers, dichters en stand up comedians ruim twintig steden bezoeken. De entree is steeds gratis.

Tuinzaal ’t Oude Theater
Spoorlaan Oss