18 Juni Tribune-Loop

8 juni 2003

18 Juni Tribune-Loop

Woensdagavond 18 juni wordt de Tribune-Loop door het Osse centrum weer gehouden. De Tribune-Loop is onderdeel van de SP-Maasland Run Classic.

De start van de Tribuneloop in 2002

Om 19.15 uur wordt het startschot gegeven voor de jeugdwedstrijd over 2 of 4 kilometer. Om 20.00 uur vertrekken de deelnemers voor een 10 kilometer wedstrijd. In verschillende categorieën zijn prijzen te verdienen en voor alle deelnemers is er direct na afloop een finishfoto met daarop de gelopen tijd en een lijst met alle uitslagen. Start en finish liggen aan de Linkensweg en het inschrijven kan vanaf 18.00 uur in het SP-gebouw aan de Linkensweg.

Het parkoers voert dwars door het Osse centrum Ruim 50 vrijwilligers zijn die avond op de been om o.a. het parkoers autovrij te houden. Voor het publiek valt er ook genoeg te beleven omdat de 10 kilometer lopers 5 keer langskomen en er altijd veel strijd wordt geleverd om de overwinning. De wedstrijd trekt ieder jaar 150 a 200 deelnemers.

Dossier Sport