Nieuwjaarsreceptie in vernieuwd SP pand

7 januari 2002

Nieuwjaarsreceptie in vernieuwd SP pand

Een goede oude traditie is weer van stal gehaald. De SP hield zondag 6 januari een nieuwjaarsreceptie. Het SP-gebouw blonk en glom aan alle kanten. Het had net een opknapbeurt gehad. Hulde aan de timmermannen, de schilders en de interieurverzorgers!

Met een goed glas en een lekker hapje werd het nieuwe jaar ingeluid. Paul Peters blikte namens de SP-afdeling terug op het afgelopen jaar. In de oppositie heeft de SP zich van haar strijdbare kant laten zien. Dat was wel nodig want de huidige coalitie breekt meer af, dan dat ze opbouwt. Zo is de kabel verkocht en de vervoersvoorziening voor gehandicapten werd fors verlaagd.

Een hoogtepunt van het afgelopen jaar was dat de SP meer dan 30.000 handtekeningen verzamelde voor het behoud van het ziekenhuis. Zoveel handtekeningen zijn nog nooit eerder in de geschiedenis van Oss verzameld! Natuurlijk kijken we ook vol vertrouwen uit naar het nieuwe jaar met de landelijke verkiezingen in mei en de lokale verkiezingen in november.