Die verdient nou echt een lintje!

Vaak wordt dat gedacht en gezegd wanneer iemand zich groothartig, belangeloos en menslievend opstelt. Voor grote mensen bestaat er de bekende jaarlijkse lintjesregen. Maar ook de jeugd tot en met 17 jaar kan gehuldigd worden.
Jaarlijks worden in de maand november in de gemeente Oss de SP-Kinderlintjes uitgereikt.

Dit jaar zal dit evenement ,een initiatief van Lilian Marijnissen, plaatsvinden op 21 november. Vanaf nu kunnen er weer nominaties worden doorgestuurd.
Het kan gaan om kinderen die zich inzetten voor goede doelen: hardlopen om geld in te zamelen voor Kika, als vrijwilliger werk verrichten op de Kinderboerderij of bij het dierenasiel, of rotzooi opruimen in de natuur.
Ook een kind dat elke week een potje gaat kaarten met zijn zieke opa vinden we heel bijzonder. Of een klas die een dove medeleerling extra helpt. Soms zijn er echte helden die iemand van onder uit het ijs hebben gered of een mevrouw hebben bevrijd van een agressieve hond.
Dan heb je nog kinderen die veel betekenen voor hun club: leider zijn, of trainingen geven bij jongere kinderen, of het clubgebouw onderhouden. Bij de Wandelvierdaagse of bij het Kindervakantiewerk zijn ook kinderen actief, die goud waard zijn!

Kortom: het barst van de kinderen en jongeren (tot en met 17 jaar) in de gemeente Oss die nou  echt een lintje verdienen.
Meld ze aan en zorg er zo voor dat deze kanjers eens goed in het zonnetje worden gezet en een inspiratiebron zijn voor hun omgeving! Ook een groep vrijwilligers aanmelden is mogelijk.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar: kinderlintjes@sp.nl of door onderstaand formulier in te vullen. Een kundige jury gaat bepalen wie van de genomineerden werkelijk een lintje krijgt. Vermeld in uw mail uw naam en telefoonnummer en natuurlijk de naam van diegene die een lintje verdient en de reden waarom.
Let op: Houd alles geheim tot de uitreiking aan toe!!!

Voor info:
werkgroep kinderlintjes  tel: 06-48051674.
kinderlintjes@sp.nl

uitreiking maandag 21 november 18.30 uur

een e-mail adres óf een telefoonnummer is noodzakelijk om de nominatie te kunnen verwerken
Beschrijving