Stad

18 augustus 2022

Kermisfeesten? SP Oss in actie!

Foto: SP

De Osse kermis staat weer voor de deur, voor velen een week om het hele jaar naar uit te kijken. Door het uitblijven van een locatieprofiel dat nodig is om een evenement te kunnen organiseren, kunnen dit jaar de Kermisfeesten echter wéér niet door. Afgelopen maandag veegde de rechter de vergunning van tafel omdat de voorbereiding onzorgvuldig was uitgevoerd. De Osse SP komt daarom in actie en zal tijdens de kermis de bezoekers van de kermis vragen naar hun mening over de kermisfeesten.

2 februari 2020

Oss krijgt Walkwartier

Foto: SP

Oss krijgt een Walkwartier. Het voormalige V&D-pand verdwijnt en er komt een nieuw complex terug, compleet met bibliotheek en stadsarchief. SP-fractievoorzitter Jan Zoll gaf bij dit besluit een uitgebreide stemverklaring.

20 september 2019

SP overhandigt rapport met uitslag onderzoek in Piekenhoef

Foto: SP

Donderdag 19 september heeft de SP een rapport overhandigd aan burgemeester Wobine Buijs-Glaudemans. In dit rapport staat de uitslag van een onderzoek dat de SP heeft vóór de zomervakantie heeft uitgevoerd. Simone Peters, SP-raadslid en wonend in Piekenhoef overhandigde het rapport samen met een delegatie SPer‘s uit Berghem.
In de maanden mei en juni is er bij alle voordeuren in de wijk de Piekenhoef aangebeld door een groep medewerkers van de SP. Het onderzoek richtte zich op de leefbaarheid en de verkeersveiligheid in deze nieuwe wijk.