SP KINDERLINTJES 2015

De tijd om na te denken over de nominaties voor een kinderlintje, is weer aangebroken.

Foto: SP

Vorig jaar was het een groot succes. Vele kinderen ontvingen uit handen van burgemeester Buijs een lintje.

Kinderlintjes, een initiatief van Lilian Marijnissen, zijn bedacht om kinderen die iets goeds gedaan hebben voor de Osse samenleving, een keer in het zonnetje te zetten! Op vrijdag 20 november, de Internationale Dag voor de Rechten van het Kind, zullen er in Oss al weer voor de negende keer de SP-kinderlintjes uitgereikt worden!

Kinderen die iets bijzonders voor de samenleving hebben gedaan, verdienen extra aandacht te krijgen. Zo kunnen ook andere kinderen aangemoedigd worden een medemens een helpende hand te bieden.
Dus kent u een kind dat iets bijzonders heeft gedaan? Doet hij/zij bijvoorbeeld boodschappen voor ouderen in de buurt, voert hij/zij actie voor een goed doel, doet hij/zij  vrijwilligerswerk, iets bijzonders voor de (groot-)ouders, vriendjes of familie, of kent u een kind dat zelfs een ware ‘heldendaad’ heeft verricht? Nomineer hem of haar dan snel hieronder of stuur een mailtje naar kinderlintjes@sp.nl. Een kundige jury zal uit de genomineerden de prijswinnaars selecteren.

Aanmelden kan tot zaterdag 14 november.